Flytting

God morgen! 
Her sitter jeg i min helt egne sofa, i min “helt” egne leilighet, altså jeg bare leier, men dette er min egne plass hvor jeg kan gjøre så og si som jeg selv vil. Jeg har fått meg en leilighet 5 minutter gåtur unna jobb og det er bare så sykt deilig å tenke på. Jeg gleder meg allerede til mandag og til å kunne ta sykkelen til jobb, hvor deilig er ikke det liksom? 🙂

Her står alt litt på hode og det trengs litt oppynting før dere skal få se rom for rom og jeg gleder meg masse til å vise den til dere! I dag blir det litt shopping av diverse ting jeg ikke fikk ordnet i går sammen med min herlige lillesøster som ble igjen når mamma og pappa kom ned i går for å bære inn alle møbler og sånn! Jeg har bare verdens snilleste familie som stiller opp og hjelper til til langt på natt! <3
Ønsker deg en fin lørdag! 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg