Uka som gikk, uke 20

Heisann, da var enda en uke forbi og vi er klare for å se tilbake på denne ukens oppturer, nedturer og alt annet spennende som har skjedd. Jeg gleder meg allerede til å ta fatt på en ny uke og komme igang med den! 🙂

Ukas opptur:
Denne uka har det jo skjedd så utrolig mye på en og samme uke at det nesten er umulig å velge hva som er den aller beste oppturen, men om jeg MÅ velge en så tror jeg faktisk det må være akkurat det at jeg har flyttet inn i min “helt egen” leilighet. For ingenting slår egentlig følelsen av å kunne ha sin egen plass og gjøre som en selv vil! 🙂

Ukas nedtur:
Her tror jeg ikke det fins noen nedturer, eller jo vent litt, det som var litt kjipt var å bli påkjørt i går til mårran. Det var gårsdagens start.. Utrolig kjipt, men ingen synlige skader på min bil så det er godt! 🙂

Ukas shoppingtur:
Denne uka har jeg vært så heldig å få med meg min herlige lillesøster på shopping til leiligheten. Så gøy å kunne velge puter og annet dill til å pynte opp leiligheten med. Det ble selvfølgelig også litt shopping av klær som dere skal få se i løpet av neste uke! 🙂

Ukas gåtur:
Tells 17 mai her eller? For denne dagen slo jeg faktisk rekorden med antall skritt! haha vi gikk Kristiansand på langs og på tvers flere ganger, men til gjengjeld trengte jeg nok all den gåingen ettersom vi puttet i oss en hel del kake og søtsaker! 🙂

Ukas mest leste innlegg:
Denne ukens mest leste innlegg er “17. Mai” og det finner du HER

Ukas bilde:

Ukas tanke:
Gleder meg til å kunne ta beina fatt til jobb i morgen tidlig! 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg