Uka som gikk, uke 21

Heisann finiger! Jeg har hatt så sykt mye planer disse dagene og det har gått i ett, så beklager for lite oppdateringer, men tenkte jeg skulle få oppdatert dere på hva som har skjedd denne uka da! 🙂 Det har vært utrolig deilig med en sånn langhelg og jeg har storkost meg her hjemme hos mamma og de sammen med familie og venner, så jeg er faktisk klar for å starte en ny uke i morgen! 🙂

Ukas opptur:
Denne ukas opptur må være den ekstremt korte jobbuka vi har hatt. Det har vært så utrolig deilig å komme seg hjem til mamma og de og fått slappet av og kost meg sammen med venner og familie, jeg har også fått pakket med meg litt ting som skal være med ned i den nye leiligheten så det blir bra! 🙂

Ukas nedtur:
Vi har satt ut båten her hjemme og vi fikk en dag ute på sjøen og det var så utrolig deilig, men båten som egentlig skal gå i 21-22 knop gikk ikke i mer enn 10 knop så det var litt kjedelig, og vi fant ikke grunnen heller så det er litt kjipt! 

Ukas tur ut:
Vi hadde oss en tur ut på fredagen og det var utrolig koselig! Jeg bare digger jentene jeg var sammen med og de er en helt herlig gjeng. Alltid mye latter og sprell med de så utrolig gøy! 🙂

Ukas gåtur:
Jeg og Miriam gikk oss en herlig gåtur rundt byen i går og det var så deilig, jeg gikk i shorts og en langarma genser og ikke frøys, så det var helt nydelig. Vi fikk med oss solnedgangen, utrolig flott! 🙂

Ukas mest leste innlegg:
Denne ukas mest leste innlegg er innlegget “sniktitt” og det finner du HER

Ukas bilde:

Ukas tanke:
Digg å sove i sin egen seng i sin egen leilighet, det kan ikke bli bedre! 🙂

Hva har du brukt langhelgen på? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg