Mai måned

Heisann! Vi er faktisk kommet til slutten av Mai måned, det er helt sykt, jeg føler vi akkurat starta på Mai, men neida nå er juni like rundt hjørnet og jeg tenkte vi skulle se tilbake på alt som har skjedd den siste måneden og jeg gleder meg masse til å komme igang med juni. Her er månedsplan for barnehagen unnagjort og jeg ser i kalenderen at det er en hel del som skal gjøres! 

    

  

  

  

Filmer sett i Mai måned:
– La La Land
– Adams Family
– Matchbreaker
– Harvest moon
-Blue Lagon
– Chalk it up
-Tarzan
– Beauty and the Beast
– The Great Wall
– Passanger
– Moana
– P.S. I Love You
  

  

  
 

Fem positive ting fra måneden:

♥ Fått meg leilighet for meg selv! 

♥ Kontrakten er utvidet frem til ut januar! 

♥ Jeg har fantastiske venner som tar godt vare på meg og finner på ting med meg.

♥ Vært flink til å gå 10 000 skritt flere dager i løpet av hver uke, sykt deilig! 

♥ Verdens beste og snilleste foreldre som alltid stiller opp for meg! <3
  

  

Mai måned har vært veldig bra og jeg gleder meg som sagt masse til å ta fatt på en ny måned som inneholder masse gøy, og det beste er at sommeren nærmer seg med stormskritt! 🙂

Har du hatt en fin mai måned? 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg