Uka som gikk, uke 22

Heisann. Da var enda en uke forbi og vi har ennå en dag til føre helga er over. noe som er utrolig deilig for min del igrunnen, men regner med det er flere som syntes det er godt, og det betyr jo at det blir en kort uke til uka, med bare fire dager føre helga kommer igjen. Men vi får vel ta en oppsummering av denne ukas opplevelser og innhold.

Ukas opptur:
Denne uka har jeg vært på et kjempe viktig og ekstremt lærerikt kurs via jobben og kurset handlet om lek i barnehagen. Et utrolig viktig tema som en henter frem igjen og får tilbake i bevisstheten og som en kan bygge masse på så det har vært veldig spennende og lærerikt på kurs.

Ukas nedtur:
Ukas nedtur må være den digre edderkoppen jeg fant på rommet som jeg bare skulle hente et glass for å ta over den også var den borte.. jeg leita hele soveromemt rundt uten å finne den. ​

Ukas tur ut:
I går hadde min herlige venninne Mari bursdag så det ble selvfølgelig feiret med en skikkelig bursdagsfest, noe som var utrolig koselig! 

Ukas gåtur:
Denne uka har jeg vært litt avhengig av å få gått 10 000 skritt hver dag så jeg er kommet meg ut på gåtur etter jobb sånn at de skritta skulle bli gått.

Ukas mest leste innlegg:
Denne ukas mest leste innlegg er innlegget “Naturen” og du kan lese det HER
 

Håper dere alle har hatt en fin uke! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg