Turnstevne

Heisann! Ja nå er det jo alt blitt noen uker siden det var turnstevne i Porsgrunn, men dette er noe som bare må dras frem som et flott arrangement for barn og unge. Turnstevne for barn og unge arrangeres hvert år og i Telemark så bytter klubbene på hvem som skal arrangere, i år var det Urædd Turn som sto for arrangementet og gjorde en fantastisk jobb! Marita og jeg hadde 12 herlige jenter med oss som var superflinke til å turne og følge med! I år fikk jeg min 14 medalje og barna syntes det er gøy å telle medaljene våre og sammenligne, men jeg manglet vist 2014, 2015 og 2016, og det syntes de var veldig rart! 😛 

 

Første gang jeg var med på turnstevne var vi 7 jenter på 5-6 år som reiste til Rukan sammen med foreldrene våre og her står jeg mange mange år senere og er like stolt over å være en del av Brevik Turn. Flytter jeg hjem igjen kommer jeg nok til å være turntrener i evig tid! 😛 haha verdens beste jobb! 🙂

Turnstevne har også tatt tilbake turndraktene og det ser så flott ut med alle i turndrakt ute på matta! Tenk det! ute her har det stått tilsammen 1200 turnere! En fantastisk opplevelse både for små og store! 😀

 

0 kommentarer

Siste innlegg