Skattejakt

Heisann! 
Jeg har vridd hode mitt rundt og funnet ut at vi må jo på skattejakt føre barna reiser på ferie i barnehage, i tillegg har vi jo vært så heldige å få til en tur i Dyreparken hvor vi så “Den sorte enke” og alt annet som kan ses og utforskes i Kaptein Sabeltanns Verden og barna bare elsker det og ikke minst sangene så nå må vi komme oss ut på skattejakt og leite etter alt gullet som er forsvunnet! 🙂


 

Jeg måtte ut på skattejakt for å finne steiner før jeg kunne starte med å lage skatt og skattekiste til barna! Når det var gjort var det bare å finne frem avisene og gullspray som er kjøpt på bilbutikk og starte med å få sprayet alle steinene over til gull.

  

Til slutt endte steinene oppi en pyntet skoeske

En veldig enkel ting å gjøre og jeg satser på at barna blir strålende fornøyde når de finner skatten! 😀
 

4 kommentarer

Siste innlegg