Sommerens planer

Nå når sommeren er igang og jeg har snart ferie så har man jo også lagt litt sommerplaner og jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt om noen av tingene jeg har lyst til å gjøre i løpet av sommeren! Vi har jo som sagt vært på Palmesus i helgen og det var superbra! Neste helg starter jeg mine tre uker med sommerferie og sommerferien starter med et av sommerens høydepunkter som er Postgirobygget konsert på Wrightegaarden i Langesund sammen med verdens beste gjeng fra videregående også blir det feiring av bursdag senere i sommer og så håper jeg å få til noen dagsturer og litt sånn sammen med familie og venner. Vi skal ihvertfall få gått oss noen turer! 😀 
  

Her er noen bilder fra Postgirobygget i fjor og vi krysser fingrene for like fint vær og god stemning i år! 😀

Har du noen planer for sommerferien?

 

4 kommentarer

Siste innlegg