Innkjøp

Innlegg i samarbeid med Tradetracker

Jeg har gått til innkjøp av noen nye klær for sommeren og denne gangen var det noen nye treningsshorts som sto på handle lista og de satt alle utrolig bra og jeg er kjempe fornøyd med de alle tre! 😀 Av og til er dette nok for litt ny motivasjon og giv for min del og jeg gleder meg masse til å bruke de mye og ofte. De skal få være med på mange toppturer og gåturer denne sommeren! 😀

Höhnisch Hannah Shorts
 
Sitter veldig behagelig på med et indre lag av en truse som puster godt. Shortsen passer både på trening og en tur på stranden. Denne kommer jeg til å bo i gjennom sommeren! 😀 Den har også refleksbånd helt nederst på beina som gjør at du er synlig i mørket! Du finner den HER

Nike Running Shorts
 
Sykt behagelig med også en egen pustende truse på innsiden. Den sitter godt og behagelig på kroppen og har kjekk baklomme som du kan putte nøkkelen i når du er på løpetur. Passer perfekt til løpeturen du skal på i sommer! Du finner den HER

Johaug Run Shorts 
 
Veldig behalgeig å ha på seg og digger at den kommer i to farger, hvor den sorte er underst! Det sorte laget er confy stretch og det ferskenfargede laget har god pusteevne så passer utmerket på løpeturen! 🙂 Du finner den HER

Shortsene er kjøpt på Get Inspired og jeg er superfornøyd, shop HER 

Har du prøvd noen av disse? 

0 kommentarer

Siste innlegg