Bursdagsfeiring

Heisann! Mens jeg koser meg på vors så tenkte jeg dere skulle få en liten oppdatering fra gårsdagens, siste dag i barnehagen føre ferien, og siden jeg er så uheldig (vil nå jeg si, mens andre vil nok si heldig) som har bursdag midt i sommerferien HVERT eneste år så har jeg og hu jeg er pedagogisk leder sammen med funnet ut at vi skulle feire oss selv for det har vi aldri hatt muligheten til tidligere! OG gjett om vi gjorde det i går! Jeg hadde laga krone til oss og full pakke! 😀

Vi er så heldige å få tildelt det utrolig flotte navnet Silje begge to og begge to blir 23 år gamle nå i juli måned, det skiller bare 3 dager på oss så dette er utrolig vittig og gøy, og bare måtte feires sammen med de på jobb! 😀 Barna syntes dette var utrolig gøy og de fikk til og med is, godt det var fredag og ferie si! 😛

Verdens søteste barnehagebarn det er det ihvertfall helt sikkert at vi har! Laga kort til oss mens vi var nede å la de yngste barna <3 Hjertet mitt smelter!

En super avslutning på uka og utrolig koselig når barna er med <3 Jeg har virkelig sett frem til ferie og gleda meg masse til den, men jeg vet med meg selv at jeg kommer til å savne jobb og glede meg masse til august måned kommer og vi er igang igjen! For det å jobbe i barnehage er virkelig verdens fineste og verste jobb på en og samme tid! Godt det er det fine vi husker på og alltid gleder oss til! 😀 <3 

2 kommentarer

Siste innlegg