PGB vors og konsert

Heisann fine lesere! Nå har jeg endelig fått samlet inn en del av bildene som ble tatt i går og siden vi startet allerede klokka 15.00 med vors i går, så har det jo rekt å bli en hel del bilder. Jeg holder nå i skrivende stund på å laste bildene over på mac´n så håper de snart er lastet opp. Men ja vi startet jo tidlig og før klokka var fem så var hele brygga til Birgitte fylt opp med folk, noe som er utrolig koselig og gøy. 

 

 

  

Ute på brygga kan vi snakke og kose oss i mange timer uten at vi skal være til bry for andre, vi danser og synger og tar opp kontakten igjen med alle de vi ikke har sett på et år, det er utrolig koselig. Det er noe helt spesielt med Postgirobygget konsert og brygga til Birgitte, det blir alltid god stemning uansett hva og i går var intet unntak! Jeg har ikke landa hjemme føre nå så dagen har vært lang og fin og jeg kjenner det er deilig at sofaen er min bestevenn resten av kvelden! 😀 
 

 

Håper du likte bildene og syntes det er gøy å få se kvelden i bilder fremfor masse tekst! Ha en fin søndagskveld! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg