10 000

10 000 hva tenker du nok nå og det skal jeg nå fortelle deg at jeg har fått helt dilla på 10 000 og det må bli ihvertfall 10 000 hver eneste dag, har du nå funnet ut hva jeg skal frem til? Hvis ikke så kan jeg nå fortelle deg at det er snakk om minst 10 000 skritt hver dag. Jeg har fått så sykt dilla og det er kjempe gøy! Jeg MÅ ut å gå meg en tur i løpet av dagen om ikke riktig antall skritt er gått i løpet av en dag på jobb. 

Dette er et veldig overkommelig mål som jeg kan klare å gjennomføre hver eneste dag og når målet er nådd kan jeg være fornøyd og føle en slags mestringsfølelse for er ikke hver dag det frister like mye med en gåtur, men det er viktig for både kropp og sjel! 🙂

Har du et sånt mål?
Jeg er ikke så god på egentrening og har funnet ut at gåturer er ganske overkommelig også har jeg zumba om jeg ikke skulle orke ut i regnvær eller noe annet 😛  Jeg har også pilatesball som brukes aktivt for å styrke musklene i kroppen som det blir gjort noen øvelser på så og si hver dag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg