GreenGate

God kveld kjære lesere! Så mange koselige kommentarer og så gøy å se at dere er inne å leser bloggen min, det setter jeg utrolig stor pris på! I dag endte vi til slutt opp med en liten kjøretur til Kragerø, bare oss fire i familien og det var utrolig koselig. Så landa akkurat hjemme så på tide å få oppdatert dere bittelitt føre kvelden slår inn for fult. Nå er det ikke lenge føre jeg har bursdag og når jeg går rundt å kikker i butikkene og sånn nå om dagen så kikker jeg automatisk etter litt av hvert som jeg kan ønske meg. De siste ukene/ månedene har jeg sett på GreenGate serien og har sykt lyst på noe, men hva skal man velge?

Det er jo så masse fint i GreenGate serien og på en måte kunne jeg tenke meg alt, men samtidig så er det enkelte ting som jeg ikke syntes er like fint som andre, men det som er gøy med denne serien er jo at man også kan blande flere av seriene deres sammen da fargene går i hverandre og passer fint sammen og det passer min smak utrolig godt! 😀 

Har du selv denne serien eller kunne tenke deg den? 

4 kommentarer

Siste innlegg