5 Ting du ikke viste om meg.

Heisann tenkte dere skulle få høre om noen ting dere mest sannsynelig ikke viste om meg.

♡ Jeg sovner i bilen før en annen har rekt å få satt seg til rette. Helt elendig på å holde meg våken, så her er nesten hele bilturen sovet bort.

♡ Jeg hater nåler og det å ta blodprøve er noe av det verste som finns.

♡ Jeg og søstra mi kan være verdens beste venner og ha det veldig bra sammen, men vi kan også egle og være sykt uenige og krangle.

♡ Jeg har verdens beste og verste tålmodighet. Når det gjelder barn er tålmodigheten min lang og god, mens med enkelte voksne er den verdens korteste..

♡ Jeg elsker å reise på tur og oppleve verden. Se nye plasser og møte nye mennesker. Det er bra det!

Håper du har en finfin søndag! I dag er det kun 2 dager igjen til Bursdagen min og da blir jeg hele 23 år 😯 begynner å bli gammel nå ja! Heldigvis noen år igjen til jeg er halvveis til 50! 😉

0 kommentarer

Siste innlegg