5 ting som irriterer meg

Heisann fine lesere! Her sitter jeg i baksete på bilen og prøver å få tiden til å gå så ett innlegg til dere var den perfekte løsningen. I dag har jeg funnet frem fem ting som irriterer meg

♡ Søndagstur kjørere, folk som kjører 10 og 20 under fartsgrensa på E18 som er helt tørr og fin. Kan de ikke kjøre inntil istedenfor å holde alle oss andre igjen?

♡ Folk som maser om diverse ting, som når skal vi møtes osv og når det kommer til stykket så er de ikke så interessert likevel. Skal liksom bare ha muligheten og takker nei etterpå..

♡ Folk som ikke følger med når du snakker og som sier HÆ etter at du er ferdig og du må starte på nytt igjen.

♡ Syklister i veibanen, ja jeg vet de har lov og retten på sin side, men kan du tenke deg noe verre å få foran seg på veien når du selv kjører bil?

♡ Elektrisk hår, når håret bare virkelig ikke vil være på din side og det flyr til alle kanter.

Hehe ja det var noen av mine irritasjonsmomenter, kjenner du deg igjen i noen av de? 😊
Ha en finfin fredagskveld kos deg masse! Jeg er klar for en dusj oh festligheter sammen men jentene <3

PS: Husk at du kan stille meg spørsmål i kommentarfeltet som du måtte lurer på så skal jeg gjøre mitt beste for å svare på de i et eget innlegg 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg