Venninnetid

Heisann! Her ble det en litt sen start på dagen i dag, da vi hadde oss en liten tur ut i går kveld! Det var så utrolig deilig å se jentene igjen og få litt venninnetid! En trenger alltid litt påfyll med venninnetid når det har vært mye familietid i det siste 😊

I skrivende stund er jeg faktisk på en liten gåtur ned til butikken da jeg klarte å glemme den ene tingen, melkesjokolade nonstopp som trengs for å pynte kaka. Pappa har alt vært så grei å kjøre meg opp og ned til butikken så nå får jeg ta beina fatt! Snart nede da så ikke snakk om lange stykket! 😊

Her skinner sola og værgudene er virkelig med oss om dagen! I dag skal meg og ei venninne feire bursdagene våre sammen med en herlig gjeng ute i sola så det blir bra! 😄

Håper du får en finfin lørdag og koser deg masse! Fortell meg gjerne om dine lørdagsplaner! 😊

4 kommentarer

Siste innlegg