For gammel?

Heisann! I går kveld var meg og Miriam ute å gikk oss en tur ned til byen for å kjøpe oss is og se på det lille livet som er i byen. Det var utrolig koselig og på veien hjem gikk vi nedom brygga og forbi stranda for å komme hjem igjen, men vi ble susende rundt på stranda og vasse. Men jeg fikk søstra mi til å komme ned med bøtte og hov da jeg fant blåskjell og starta med å fiske krabber.

Pappa syntes vel egentlig at jeg kanskje var litt for gammel til å skulle stå å fiske krabber uten å ha barn rundt meg.. men blir man egentlig noen gang for gammel til å stå å fiske krabber uten å måtte ha med seg barn? Jeg har en herlig søster og ei venninne som satt å snakka med meg og holdt meg med selskap nede på stranda.

 Miriam var ikke noe bedre når hu fant ut at det var mange flyndrer på sandbunden så da måtte de fanges.

Beklager dårlig bøttebilde men det ville ikke la seg gjøre med et godt foto oppi der… Så hva tenker du for gammel for krabbefiske uten barn, eller tenker du at det må til om sommeren? Har du kanskje stått sånn selv? 🙂

Ønsker deg en fin mandag! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg