5 ting som gjør meg glad

Heisann! Tenkte jeg skulle skrive et lite innlegg med noen ting som gjør meg glad. For av og til er det viktig å fokusere på det positive og la det negative ligge vil nå jeg si så her kommer fem positive ting som gjør meg glad og i godt humør 🙂

♡ Musikk, hva er vel bedre enn å putte på noe god musikk og kose deg. Musikk får meg alltid i godt humør og hjelper meg gjennom en kjip dag! 🙂

♡ Sola som skinner, fint vær er nok til å gjøre dagen min bra! Åhh sol ute, sol inne, sol i sinne helt perfekt 🙂

♡ Når jeg ser mennesker er medmennesker og tar vare på hverandre og behandler hverandre på en god måte.

♡ Barn som takker og er hyggelig mot andre når de får noe, det å vise takknemlighet overfor andre og rett og slett oppføre seg.

♡  Vennene mine, som bryr seg og er tilstede og spesielt er der når det skjer spesielle ting. Det gjør meg glad, det å vite at de alltid vil være der og hjelpe ♡

Jeg ønsker dere alle en flott onsdag! Her er det overskyet, men gode 20 grader så det blir nok et bad sammen med Amalie senere i dag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg