Juli måned

Heisann! Jeg tenkte det var på sin plass med en liten oppsummering av denne måneden som bare har sklidd forbi i rakettfart, eller hva? hvor ble det av sommeren liksom? Nå er det bare en dag igjen av juli måned og vi skal ta fatt i august og høsten med stormskritt.. Så og si hele julimåned har gått til sommerferie for min del og jeg har storkost meg med familie og venner. 

Månedens konserter:
I juli måned har jeg både vært på Palmesus og på Postgirobygget konsert og begge var knallgøy og jeg storkoste meg! Virkelig helt tipp topp dager/helger, med masse latter og fjas! 

Månedens serier sett:
– Home and Away – det er vel den eneste som det har vært tid til innimellom alt av familie og venner, men nå har jeg samla opp en hel uke med episoder så gleder meg masse til å se disse i kveld når jeg lander nede i Kristiansand! 🙂

Månedens filmer sett på kino:
– Ballerina – Hallo for en herlig barnefilm, absolutt verdt å se og jeg storkoste meg virkelig! 

Månedens utflukt:
Ja vi måtte jo ha en liten utflukt til de gamle bukersene ved Langesund Fort, utrolig deilig og fin kveld med herlige jenter! <3

Månedens bursdagsfeiring:
Julie og jeg fyller jo begge i juli måned og det måtte feires med Hawaiiparty hos Julie, utrolig koselig!! <3

Månedens bilde:

Månedens Quiz:
Vi har klart å komme oss på Wrightegaarden et par ganger for litt quiz og det er alltid gøy med masse god humør og gode venner. Vi havner alltid sånn passelig midt på poenglista, men ikke viktigst å vinne, men å ha det gøy! 😀

Månedens middag:
– Grilling – Om sommeren er det svært lite som passer og smaker bedre enn grilling! Sola skinner familien eller venner er samlet for å kose seg med masse god mat og litt god drikke, dette er virkelig den perfekte sommermaten spør du meg! 

– Blåskjell – Åhh noe av det beste jeg har smakt i sommer må være blåskjell tallerkenen jeg fikk i Kragerø her om dagen, den smakte helt nydelig! 

– Krabber på utsiden av Bergen – Selvfanget krabber står også høyt på lista om sommeren altså! 

Månedens filmer sett:
– Legally Blonde –
– A Cinderella Story –
For å si det sånn så er det ikke blitt prioritert så mye film og tvtid i juli måned, det er oftere venninner på besøk eller så er jeg på besøk hos de. Alltid mye å finne på på sommeren. 

Månedens toppturer:
– Valås –

– Mælakollen –

– Årdalsåsen –

Jeg skulle ønske denne lista var ennå lengre, men det ser svært dårlig ut denne gangen! Får komme skikkelig igang nå når jobben starter igjen! 🙂
 

Månedens reiser:
– Lillesand –

– Bergen – 

– Kragerø –

– Bø Sommarland –

I år har jeg virkelig sett og opplevd Norge, vi var jo på biltur til Bergen så da fikk vi sett litt på kjøreturen over fjellet.

Månedens kaker baka:
– Sjokoladekake – 

– Marsipankake – 

Juli måned har gitt meg masse og jeg gleder meg allerede til neste sommer og til mange nye opplevelser og herligheter da, men jeg gleder meg og ser faktisk frem til å starte på jobb i morgen og gleder meg til et nytt barnehageår sammen med mange herlige kollegaer og ikke minst barn og foreldre. Dette blir min første høst som pedagogisk leder og det gleder jeg meg masse til! 

6 kommentarer

Siste innlegg