En dose sunnhet

Heisann! Nå har hverdagen virkelig startet for meg igjen og jeg skal inn og tilbake til mine gode rutiner så her er det ingen kjære mor lengre, alt sukker og søtsaker er ute av hus og jeg har fått kjøpt inn litt frukt og grønt! Så tenkte jeg skulle inspirere dere litt til å fylle huset med noen deilige frukter og grønnsaker dere også! 

På kvelden er jeg alltid fysen/kjesken og må ha noe søtt inn i munnen og den perfekte løsningen på dette er epler og mager kesam eller noen druer som står i bollen på bordet og frister eller rett og slett bare en banan. 

Jeg velger alltid frukt og grønt fremfor søtsaker så lenge jeg har muligheten og nå, nå skal alltid muligheten være tilstede hjemme hos meg så krysser fingrene for at dette forblir sånn!
Hva velger du som oftest? sjokolade eller eple?

4 kommentarer

Siste innlegg