Svar spørsmålsrunde

God morgen! Da var det tid for å svare på spørsmålene dere og jeg jeg har fått inn noen av dere så det er gøy! 🙂 Tenker jeg bare hiver meg uti det også får dere kanskje noen svar! 🙂

♥ Hva er din største inspirasjonskilde/ hva inspirerer deg?
– Når det gjelder dette spørsmålet så tror jeg rett og slett jeg må dele det opp i flere kategorier da det som inspirerer meg i hverdagen, jobbsammenheng og trening ikke er helt det samme har jeg valgt å dele det opp. Det er mye som inspirerer meg og en enorm inspirasjonskilde i hverdagen må være mamma og pappa som alltid har vært gode forbilder og som inspirerer meg til å fortsette med det jeg driver med. Jeg har foreldre som står på fra ende til annen og ordet “nei” tror jeg ikke finnes hos de, og det de får til, inspirerer meg og jeg får lyst til å gjøre like mye og stå på like mye.  

Når det kommer til trening så har jeg funnet ut at noen av de største insirasjonskildene jeg har, har jeg på sosiale medier og da nemlig på instagram. Det å se andre som får til ting og er aktive i hverdagen, det inspirerer meg. Jeg har funnet noen som jeg følger og som motiverer meg til å gå ut døra selv og bevege meg. Jeg følger blant annet Teamstronger, awakengymnastics og karnawang. Karna er ei venninne som har starta med Poledance og det er dødskult å se på og hu er rågod!

Team Stronger                                                              Awakengymnastics                                                      Karnawang
BXS8-PyDImM BXLTcnGDJQr BV2GGk1gV4r

Og i jobbsammenheng må jeg si at det er barna som inspirerer meg til å bli enda bedre og utvilke meg. Det å møte barna hver eneste dag og den gleden det gir meg, får meg også til å yte ennå mer og bli enda bedre på jobben. Selvfølgelig inspirerer også kollegaene mine meg til å yte mer og bli bedre, vi har et godt samhold på jobb og jeg gleder meg alltid til å komme på jobb. 

 

♥ Hva er din favorittfarge?
– Min favorittfarge er rosa, og det har den vært så lenge jeg kan huske så det fortsetter den nok også å være i lang tid fremover! 🙂

 

♥ Hva er dine hobbier?
– Mine hobbier er trening, venner og familie. Jeg liker også godt å oppleve nye ting og hadde reising vært gratis hadde man aldri sett meg. 

 

♥ Hva er din favoritt mat?
– Um favorittmat, det er ikke lett å vite altså hva som er favorittmaten, det er så mye som er godt, men en fredag eller lørdagskveld velger jeg gjerne lasange, taco eller biff med salat og pomesfrites, tror jeg! 🙂 

 

♥ Hva er favorittrestauranten?
– Favoritt restauranten må være Jimmy´s i Porsgrunn tror jeg hvis jeg skal velge her hjemme, og i Kristiansand må det være Egon haha vi er alltid på Egon så det må vel bli det! 

 

♥ Hva er den perfekte helg?
– Åhh den perfekte helg, må være en god blanding mellom avslapning og aktivitet. Jeg tror det beste hadde vært å reist på hyttetur og kost seg med gåturer i fjellet på dagen, en deilig dusj på ettermiddagen, og en god middag sammen med herlige jenter på kvelden. 

♥ Hva er den perfekte ferien?
– Den perfekte ferien akkurat nå må være en tur til sørlige strøk, med masse varme og lange sandstrender. Jeg kjenner at en tur til syden hadde passet meg helt perfekt nå, så dit trur jeg drømmemålet er akkurat nå altså! 🙂

Nå er jeg klar for en tur på jobb, i dag får vi to nye barn og jeg gleder meg masse til å bli kjent med barna og foreldrene, dette blir utrolig spennende! Ønsk oss lykke til i dag! 😀 Jeg håper du får en finfin dag og koser deg masse! Gjør det beste utav mandagen og kickstart den med aktiviteter og gøy! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg