Ro i sjela

Heisann! I dag har dagen virkelig gått i ett, jeg startet på jobb klokka 7 og rett etterpå ble det en tur til fysio føre jeg bare MÅTTE innom butikken, ikke helt rutinert denne uka altså! Men da jeg kom hjem ble det rydding og vasking av leilighet og litt middagsmat føre jeg nå endelig sitter rolig i sofaen! Men ro i sjela får man ihvertfall av en nyvaska leilighet, jeg kjøpte meg også en rosebukett i dag, da jeg skal være her hele helga også så litt koselig med friske deilig blomster også! 

Siden alt er på stell her hjemme skal jeg ut å ha meg en gåtur sammen med en kompis nå i kveld så det gleder jeg meg til! Skal bli godt å komme seg ut på tur igjen og formen er overraskende bra så da prøver vi oss i dag og ser hvordan det går! 😀 
Hvordan har dagen din vært? 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg