Hvor er jeg om 5 år?

Heisann! Tenkte jeg skulle se inn i fremtiden sammen med dere, dette er jo rett og slett mer ønsketenking enn noe annet, men kanskje litt gøy uansett? Vi har vel alle sett for oss hvor vi vil være om 5 år, det har ihvertfall jeg gjort i det siste, kanskje et tegn på at jeg begynner å bli voksen! Men hvor er jeg om 5 år?

Jeg håper og vil gjerne at jeg om 5 år har et stort fint hus i Grenlandsområdet sammen med verdens kjekkeste/snilleste mann som jeg elsker og som passer inn i min livsstil, hvor vi utfyller hverandre og gir hverandre den ekstra energien en trenger i hverdagen. Jeg skal ha en aktiv hverdag med masse aktivitet sammen med familie og venner. Huset skal selvfølgelig være stort og hvitt med en fin grønn gressplen med veranda og fin uteplass for grilling. 

Når det gjelder jobb så håper jeg at jeg innen den tid har funnet meg en fast jobb hvor jeg trives utrolig bra og har verdens beste kollegaer som gir meg energi og glede ved å møte de på jobb hver dag. Jeg har en herlig barnegruppe som jeg er pedagogisk leder for og som er med på å lyse opp dagen min. For det å trives på jobb er så utrolig viktig, det er det som er hverdag og må være helt tipp topp! 

Familiemessig så som sagt vil jeg ha drømmemannen som passer inn i min livsstil og om 5 år så er det vel kanskje på tide å tenke på om det enten er kommet eller er rett rundt hjørnet en liten en kanskje? Jeg har det ikke travelt med å få en liten en, men om 5 år da er jeg faktisk hele 28 år gammel og hvis jeg skal ha en liten en begynner det kanskje å bli riktig tid å gjøre det på? 

Hehe om 5 år så får vi jo se hvor langt jeg er kommet med disse planene da! haha Jeg håper virkelig noen av de er sånn halvveis gjennomført ihvertfall! 🙂
Hva med deg? Hvor er du om 5 år?

6 kommentarer

Siste innlegg