Ting jeg er glad for at jeg har

Heisann! 😊
Jeg tenkte egentlig jeg skulle lage et innlegg om ting jeg angrer på at jeg gjorde/ ikke gjorde, men så syntes jeg det var et veldig negativt innlegg og følte heller for å snu det rundt til det positive 😊 det er mye man kan angre på, men hvorfor skal man angre på det? Det ga meg jo en opplevelse og uten den opplevelsen/ valget hadde jeg nok ikke vært her jeg er i dag og det ville vært kjipt tror jeg 😊 Jeg tror det meste skjer for en grunn og jeg mener det er viktig å gjøre ting som du tenker og tror er rett også får man heller snu rundt på det senere om det ble feil 😊

♡ Jeg er stolt og glad for at jeg har klart meg gjennom 3 år på barnehagelærer utdannelsen, da jeg startet viste jeg ikke helt om det var det jeg hadde lyst til å jobbe som likevel, men den dag i dag stortrives jeg som Pedagogisk leder på småbarnsavdeling og uten utdannelsen hadde jeg ikke vært her jeg er i dag ♡

♡ Jeg er glad for at jeg reiste et halvt år til Australia selv om det noen ganger var veldig tøft så har jeg også lært masse om meg selv og vet at jeg kan klare alt jeg bestemmer meg for ♡

♡ Jeg er takknemlig for at jeg bor i Norge og har tak over hode, drikkevann i springer og tilgang på mat. Det er virkelig ikke noe man skal ta forgitt ♡

♡ Jeg er veldig glad for at jeg har fantastiske foreldre som alltid stiller opp og hjelper og veileder meg når jeg trenger det ♡

♡ Og jeg er selvfølgelig glad for at jeg har et godt og trygt nettverk rundt meg med venner og familie som stiller opp og er med meg ♡

4 kommentarer

Siste innlegg