Galla middag

God morgen! Da er jeg klar for en ny uke med mange nye og spennende planer og gleder meg masse til å ta fatt på de! Men først må vi ha et lite tilbakeblikk på lørdagen og kjolen jeg hadde på meg, for dette er første gang jeg er på sånn skikkelig gallamiddag og har sånn type kjole på meg. Så følte meg selvfølgelig litt ekstra fin med lang fin kjole og langt krøllete hår! 😀

Disse flotte damene og fler tok meg imot og passa så godt på meg denne helgen, og det, det er jeg utrolig takknemelig for <3 

En fantastisk fin kveld med herlige mennesker <3

Nå skal jeg ta fatt på den nye uka og i dag skal jeg på første ordentlige trening i høst sammen med VCT POWER så det gleder jeg meg utrolig masse til så det kan hende det ikke blir oppdatering før i morgen tidlig da det blir rett fra jobb og til trening i ettermiddag, men skal se hva jeg får til! Ha en flott mandag og start på uka ihvertfall! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg