Høstens første ordentlige treningsøkt

God kveld! Da har jeg vært på min første ordentlige cheer trening sammen med VCT POWER og det har vært utrolig gøy og ikke minst beinhardt! Jeg gleder meg allerede til onsdagen men samtidig gruer jeg meg for det sies jo at man er mest støl to dager etter økta så det passer jo fint når det er ny treningsdag! Men dette skal bli utrolig bra! Gøy både sosialt og treningsglede! 😀

 

Gleder meg masse til å være med utover høsten og få mer energi og bli enda sterkere i kroppen min! Så dette blir utrolig bra! En skikkelig kickstart på mandagen! Gleder meg til fortsettelsen! 😀 I morgen er det gåtur som står på tapetet så gleder meg masse!! 😀
Ha en finfin kveld! Her står “Vendela + Petter” på tv og dette har jeg gledet meg til å se første episode av! 😀

0 kommentarer

Siste innlegg