17 Random questions

♥ Hva er det lengst borte du har vært fra hjemmet?
– Det må være Australia, New Zealand og Fiji, da alle tre er på andre siden av jorden.

♥ Har du noen gang krasjet en bil?
– Ja det har jeg, jeg var uheldig og litt uoppmerksom så når jeg oppdaget at de tre bilene foran meg sto stille, var det for seint å stoppe i tide, bilen min ble ganske smashet mens hans fikk en liten bulk bak i støtfangeren. Jeg hadde utrolig liten fart og det gikk veldig fint med oss begge!

♥ Hvilken konsert var din første?
– Min ?første? konsert må være Postgirobygget sammen med den herlige gjengen min fra videregående. Dette var det året vi alle hadde fylt 18 og det var utrolig gøy!

♥ Hvilken film var den siste du så?
– Den filmen jeg så sist var ?Grusomme meg 3? som jeg så på kino sammen med Marita og Miriam 🙂

♥ Kunne du vært i et avstandsforhold?
– Dette har jeg alt testet ut og det går til en viss grense, altså når en vet hvor lenge det er snakk om så skal jeg nåda klare det, men blir det på ?ubestemt tid? så er det vannskelig å holde motivasjonen oppe, det å bare se hverandre i helgene er ikke den ideelle tingen for meg i hvert fall.

♥ Hvilken side av sengen sover du på?
– Midten! Det er noe av det beste med å ha egen stor seng og sove alene, jeg kan alltid sove midt i sengen og har det helt perfekt der! Snu meg til begge sider og la armer og bein kave rundt 😛

♥ Fortell om noe du gjorde i helgen?
– I helgen har jeg vært på Oriflame Kickoff som sagt og jeg storkoste meg! 🙂

♥ Fortell om noe du har tenkt til å gjøre i dag..
– I dag har jeg tenkt til å ha meg en gåtur sammen med en kompis så det gleder jeg meg masse til! Godt å få bevega kroppen, og siden jeg trena så sykt i går så blir det rolig trening i dag! 🙂

♥ Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden, hvor ville du reist?
– Åhh jeg har en drøm om å få reise til USA og Hawaii og oppleve alt som er, jeg vil helst kjøre bil fra California og til Florida/New York  og oppleve alt som er å se fra ende til ende!

♥ Noen gang fått en bot?
– Hehe ja det har jeg og det er verdens teiteste unnskyldning, men jeg har fått en parkeringsbot da jeg gikk på videregående og jeg hadde som vanlig dårlig tid, men denne dagen hadde jeg ekstremt dårlig tid og kikka på skitet hvor det sto jeg kunne stå parkert i 2 timer, men glemte å lese det med liten skrift under skruene.. ?KUN MED GYLDIG PARKERINGSBEVIS? ehh ja det hadde jo ikke jeg i hvert fall..

♥ Hva er den perfekte pizza-topping?
– Her går jeg for noe enkelt hvis det er hjemmelaga pizza, jeg skal helst ha den slik pappa alltid laga den når jeg var liten og det er med toro sitt pizzafyll med løk og tomat, kjøttdeig, mais og ost. Helt perfekt!

♥ Hva dypper du chicken nuggets i?
– Disse dypper jeg aldri i noe, de spises uten noe som helst inntil! 

♥ Hva er favorittsporten?
– Favorittsporten må rett og slett være turn og cheerleading. Jeg er også fan av isdans om det går på tv, da kan jeg sitte i evigheter.

♥ Har du noen gang hatt en ferieflørt?
– Um ja det har jeg vel hatt.

♥ Hvor mange ganger har du vært forelsket?
– Tror jeg har vært forelsket 6 ganger

♥ Beste reisen du har vært på?
– Utveksling til Australia, det halvåret er virkelig noe jeg ikke angrer på. Fikk oppleve så utrolig mye og reise masse. Fikk mange nye venner og lærte så utrolig mye om meg selv og vokste enormt dette året.

Ønsker dere en finfin tirsdag så snakkes vi! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg