Hjemmelaga iskaffemocca

God morgen kjære du! 😀 
I dag har jeg startet dagen med en deilig kopp iskaffemocca som er hjemmelaget, jeg har forelska meg helt i denne og det er jo dødsdyrt å skulle kjøpe de små på butikken hver eneste dag så nå har jeg funnet ut hvordan jeg skal lage her hjemme helt selv, så det har jeg klart. Det er nok mange måter å gjøre det på og min er nok ikke helt ferdig utviklet enda men den smakte godt og det er det viktigste! 😀


Jeg har en 0,5l glass som jeg bruker og da fylte jeg 1,5dl med vann oppi og rørte inn 2ts kaffepulver (Som det står anvist på kaffepulveret). Siden jeg skal ha den kald tar jeg kaldt vann og ikke varmt. Etterpå fyller jeg opp resten med melk så rundt 2,5dl med melk, og bare rørte inn 2-3ts med oboy-pulver da jeg ikke hadde sjokolademelk og blanda dette sammen og putta i isbiter til slutt. Den smakte helt perfekt for min del! 😀

Nå er jeg klar for mange timer på jobb og på personalmøte føre trening venter i kveld! Håper ikke kroppen er alt for lemster i kveld altså! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg