Morgen/kveldsrutiner mobilen

Heisann! Jeg må bare beklage for lite blogging i går men det skjedde litt av hvert her så ble en dag uten blogging. Men jeg er tilbake i dag og er klar for å gi dere mine morgen og kveldsrutiner når det gjelder mobilen. Jeg regner med at det er flere enn meg som har noe de bare MÅ gjøre før de kan stå opp eller legge seg til å sove. Det har ihvertfall meg og nå skal du få de! 🙂

♥ Det aller første jeg gjør når jeg våkner om mårra en å slå på mobildata og sånn og sjekke det som har skjedd gjennom nattan og når det er gjort så starter jeg med en runde på instagram, blar meg gjennom alle bildene jeg ikke har sett og går videre over til facebook og snapchat. 

♥ På kvelden sjekker jeg snap først, så innom instagram og facebook og innimellom her kommer jo snap på nytt om det skulle komme inn noen også tar jeg en siste sjekk på snap før jeg kan slå av mobildata og legge meg til å sove.

Har du noen slike rutiner?

2 kommentarer

Siste innlegg