August måned

Heisann! Jeg har vært litt borte noen dager nå men skal prøve å komme meg tilbake og inn i rutinene igjen, men tenkte uansett at dere skulle få en liten oppsummering av august måned. Det har skjedd en hel del og jeg har litt av hvert å se tilbake på. 

Månedens konserter:
I august måned har det bare blitt en konsert og det er Postgirobygget konserten som var ved studiestart for UiA. Jeg var sammen med Christina, Julie og Elin og det var utrolig koselig 🙂

Månedens serier sett:
Frie tøyler – Helt passelig med drama og action, passer meg perfekt.
Home and Away – Denne er jo et must hver eneste dag når jeg spiser middag.

Månedens filmer sett på kino:
Jeg har vært å sett “Grusomme meg 3” sammen med Miriam og Marita 🙂

Månedens utflukt:
Hehe utflukten denne måneden må være turen vi hadde til Dyreparken her om dagen det var utrolig artig og jeg storkoste meg fra start til slutt! 🙂

Månedens bilde:
Ikeaslottet må være månedens bilde! dør av latter bare ved tanken! 😛

Månedens middag:
Burger sammen med jentene må være den beste middagen denne måneden! 😀

Månedens filmer sett:
– Red –
– The Legend of Tarzan –
– Bring it on: worldwide – 

Månedens toppturer:
Gåtur til den omvendte båt må vel være den hardeste og lengste toppturen denne måneden.

Har også gått til Gråmannen noe som var tungt det også! 🙂

Månedens gåturer:
Vi har fått til flere gåturer denne måneden og det er så utrolig deilig å komme seg ut i naturen for en gåtur sammen med venner og familie! 🙂

Månedens reiser:
Jeg har hatt noen turer hjem til Brevik hos familien og det er utrolig deilig, men jeg har også hatt meg en tur til Oslo og kost meg der.

August måned har vært veldig fin og jeg har masse å gjøre om dagen både med jobb og trening så det er utrolig gøy! Gleder meg til resten av høsten og vinteren! Ha en finfin lørdagskveld i kveld skal vi kose oss med første episode av Skal vi danse! Det gleder jeg meg masse til! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg