Ukens viktigste dag

God morgen og god søndag til flotte deg! Jeg håper du har sovet godt og fått sovet ut! I dag tenkte jeg at du skulle få litt motivasjon til hvordan komme deg gjennom uka med litt overskudd og oversikt, for det kan du nemlig gjøre noe med i dag! Sett deg ut i sola (om det er sol hos deg) eller i sofaen med planleggeren foran deg og kikk gjennom og planlegg uka di så godt du kan. 

Jeg har jo snakket om dette med planlegging av måltider tidligere og i dag er en super dag for planlegging av ukens middager så du har handlelisten klar til å sveipe fort innom butikken på vei hjem fra skole/jobb/trening i morgen og da slipper du alle disse ekstra tingene i handlekurven for du skal KUN handle det som står på lista! 🙂 

Planlegging av trening kan også være lurt å gjøre i dag! Finne ut hvor mange dager denne uka du tenker å trene, sette av tid på kalenderen til det og også finne ut hvordan du skal trene. Da får du mer ut av økta og av dagen, du slipper å skulle tenke ut hva du skal velge for det er allerede bestemt. 

Det kan også være lurt å finne ut hvilke dager du har lyst til å være sosial og har tid til å være sosial, jeg vet ihvertfall at sånn som min uke ser ut så er den ganske full, men det er så utrolig viktig å få til litt sosialt også i løpet av uka, for for min del er det dette som drar meg gjennom uka og som gir meg det lille ekstra både på trening og på jobb. Det å kunne møtes for en treningsøkt eller en filmkveld, så utrolig viktig spørr du meg! 🙂 Hva skulle man gjort uten gode venner og litt tid til dem? 

Sånn ble uka mi seende ut den kommende uka så blir det spennende å se om dette går fint eller ikke! Jeg skal prøve å få tatt noen bilder av middagene og sånn denne uka så skal dere få oppskriftene mine på det! 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg