Tidsklemmen…

Heisann! I dag har jeg sitti litt ekstra på jobb for å prøve å få gjort ferdig diverse ting før foreldremøte og sånn i morgen og det skal bli så godt når onsdagen endelig er over skal jeg si deg, for i morgen er jeg tidlig ferdig, men må sitte å gjøre siste rest også må jeg en tur til fysio før det er tilbake for foreldremøte og så til Venesla for trening så dagen i morgen blir lang og hard men det skal vi vel alltids klare vel? 🙂

I dag gikk jeg til jobb og det er så utrolig deilig å gå om mårran fremfor å ta bilen, jeg har liksom fått lufta hode og er klar for å ta fatt på den nye dagen. Det har skjedd så mye før og etter jobb i det siste at bilen har liksom måttet være med, men nå er det slutt på det altså! 😛 Haha må prøve å legge planene langt nok etter jobb så jeg rekker å gå hjem før jeg skal ut av døra igjen.

Dette med tidsklemme og sånn havner man fort i og nå når vinteren nærmer seg så blir det også lengre tid en må sitte å vente på at den bilen skal varme seg opp og bli klar før du kan kjøre og for min del så er jeg jo nesten på jobb når jeg har sitti 10 min og venta på at bilen tiner opp, så helt feil prioritering, pluss at jeg har utrolig godt av å gå de få meterene bort til jobb! 😛 

2 kommentarer

Siste innlegg