To uker uten

Hektisk hverdag, det er det nå sikkert og vist at jeg har om dagen! Her går det rundt i 180 tror jeg. Jeg har nå endelig landa i senga etter en utrolig hektisk dag med jobb, møte på jobb og trening, så nå ligger jeg her i senga med masasjeputa under ryggen og får løsna litt opp kroppen igjen føre jobb i morgen tidlig 🙂

Denne uka er jeg helt uten fysio og jeg kjenner på kroppen min at jeg veldig gjerne skulle hatt en time nå.. Når man er vandt til å ha ting og har fått en rutine på det så blir det helt feil når en ikke får det slik, fordi andre ting kommer i veien.. men en må jo bare gjøre det beste en kan ut av det også går det jo alltids bra, det har jeg ihvertfall lært  🙂

Håper uka di har vært fin så langt også ønsker jeg deg en fin morgendag 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg