Hektisk hverdag og klesvask

God morgen 🙂 her sitter jeg i sofaen hjemme og venter på at macen skal få slått seg på igjen og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig så jeg kan henge opp tøyet før jeg reiser på jobb. Haha i denne hektiske uka er det sykt vanskelig å få til vasking av tøy når hu mor har nekta å vaske mens man sover eller ikke er hjemme så da er det ikke mange tidspunktene på dagen man rekker å vaske dette tøyet altså! I går ble tørketrommelen slått på mens jeg gikk tilbake på jobb, men dette var midt på dagen og det går jo som oftest alltid fint, men man vet jo aldri.

Jeg syntes det er en utrolig god regel å ikke skulle ha vaskemaskina eller tørketrommelen gående for lenge når du ikke er hjemme eller våken, for det kan gå galt.. enten at du ender opp med vann utover hele badet eller at den tar fyr.. så her i hus prøver jeg å følge den regelen så godt jeg kan, men selvfølgelig noen ganger strekker tiden faktisk ikke til og da må man bare gjøre det så ikke vaska er helt bortkastet ihvertfall! 🙂

Hva pleier du å gjøre? Går du i fra den eller er du hjemme mens den går?

6 kommentarer

Siste innlegg