Du må vente til mandag

Heisann! Her sitter jeg i sofaen jeg har endelig klart å reise meg opp fra senga, kommet meg på do og heve på meg det enkleste tøyet som bare kan skli på kroppen uten å måtte bøye seg for mye. Jeg kjenner kroppen min utrolig godt og jeg vet når ting går over av seg selv og når det ikke gjør det. I går hev jeg innpå alle de tabletter jeg har mulighet til pluss påsmøring av voltarol krem uten nytte så her sitter jeg og googler helgeåpne klinikker med fysioterapeut eller kiropraktor. Jeg finner en helgeåpen klinikk etter mye leting og etter å ha ringt både legevakt og sykehus hvor beskjeder ender med "nei det fins ikke noe sånt i helgene, du får vente til mandag" tenk om man skulle svart en pasient med 140 i CPR at han eller hun må vente til mandag og få antibiotika da.. altså dette er jo helt uhørt spørr du meg. Man ringer ikke til legevakt og sykehus om det ikke er nødvendig og det svaret jeg fikk det mener jeg er helt uaktuelt.. ja jeg har forståelse for at ikke de vet alt men av og til er det noe med måten man svarer på. 

Uff ja det var dagens utblåsning jeg har fått time hos en helgeåpen fysio nå klokka 12.30 så dette blir nok bra 🙂
Ønsker deg en finfin lørdag! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg