Ta vare på deg selv

Heisann! Her ligger jeg på sofaen med ansiktsmaska på og skal bare slappe helt av i en timestid før noe som helst mer skal skje. Det å ta vare på kroppen sin og pleie den, det er ekstremt viktig og gjør noe med din egen selvfølelse, derfor er det så utrolig viktig å ta seg tid til å slappe av og gi kroppen den ekstra energien den faktisk trenger. 

Kroppen min nekter fortsatt å være i spesielt mye aktivitet da jeg har en låsning i høyre bekken og dagens aktivitet er å komme seg gjennom jobb, men i dag etter fysio tok jeg meg en liten gåtur på flatmark bare for å prøve å løsne på det, selvfølgelig er dette i samsvar med fysio som mener bevegelse er løningen og nå er jeg passelig sliten og lei av å vokte sofaen og senga så her prøves alt som er lov ut! 😛 haha men i dag fant jeg ut at det var på tide med litt ekstra påfyll av energi og oppmerksomhet til meg selv så her ligger jeg med en nydusjet kropp og ansiktsmaske. Helt fantastisk skal jeg si deg!

Det å ta et skritt tilbake og bare roe det helt ned, det gjør jeg sjeldent, jeg skal alltid “bare” fikse det og det, først også blir det tilslutt ikke tid likevel.. Og det gjør som regel ikke noe, men en rolig kveld med kos er faktisk ganske deilig og det vil gi deg masse erergi for resten av uka vil nå jeg si! 🙂

Håper du har hatt en fin dag og får en fin kveld! 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg