Dinnerdate

God morgen! Da har jeg satt meg ned med frokost og siden jeg ikke er så frokost menneske om dagen så har jeg funnet frem toastjernet så jeg er sikker på at jeg får i meg litt mat før det er jobb. Toast er kanskje ikke det sunneste alternativet, men det er bedre enn å ikke spise så sånn ble det i dag! 🙂

I går ettermiddag gikk jeg og hu ene på jobb en tur ut å spiste mellom jobb og møte på kvelden. Det var utrolig koselig og godt å snakke om litt annet enn jobb også. Det å være sosial utenom jobb og bry seg om det som skjer i livet til andre, det er så utrolig viktig for å få til en god kommunikasjon og et godt miljø på jobben! 🙂

Um denne skulle vært ute i dag til mårran, men noen endte opp med utrolig dårlig tid og måtte løpe til jobb før publiserknappen var trykka på… Nå er jeg snart klar for en gåtur og litt avslapning! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg