Oktoberplaner

Heisann 🙂 Tenkte dere skulle få et lite innblikk i hvordan oktobermåned ser ut, jeg har jo alltids noen planer på lur og denne måneden er jo intet unntak. Her blir det faktisk en hel del som skjer i helgene fremover og ukene er også ganske så fulle av jobb og alt slikt. Men ja den første uka er jo alt passert og den ble godt fyllt opp med venner og familie i helga, noe som var utrolig koselig. 

Den neste helga, altså den som kommer nå så går turen hjem til mamma og pappa en tur for å legge om fra sommerdekk til vinterdekk på bilen. Det er virkelig på tide nå, til og med vært frost og full pakke på bakken. Her er høst og vinter godt i gang. 

Så har jeg to hytteturer i møtet denne måneden og jeg gleder meg som et lite barn til å kose meg sammen med gode kolleager og venner. Det er evigheter siden jeg har vært på hyttetur og denne høsten gir meg ihvertfall to stykk nå i løpet av kort tid og det skal bli så deilig å komme seg opp på fjellet og litt annet enn det vanlige! 🙂
 

Har du noen planer for oktober måned? 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg