Hovden!

God kveld kjære lesere! Jeg må bare beklage min lille tilstedeværelse den siste uka, men her har det gått i ett med jobb, trening og rosasløyfeløp så jeg har rett og slett måttet sette bloggen til side og konsentrere meg om de viktigste tingene som er å være tilstede i hverdagen og det har vært mer enn nok for meg denne uka. I Helga har jeg vært så heldig å få være med opp til Hovden på hyttetur og det var utrolig koselig. Vi har kost oss med spill, gåtur og generell hyttekos, en helt herlig helg! 🙂
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har spilt Alias, ticket to ride og ryktet går, gjett om det har vært mye latter og ikke minst konkurranseinstingt på gang her! Jeg har hatt en aktiv uke og en superfin helg og kost meg masse og det håper jeg du også har gjort! 🙂 Har du det?

0 kommentarer

Siste innlegg