Oktobermåned

Heisann! Da var det tid for en liten oppsummering av måneden som har gått. Måneden har vært fylt med masse gøy og spennende. Jeg jobber mye men får også tid til litt venner og familie innimellom og det er koselig! 🙂

 

Månedens bad:

Månedens serier sett:
Her går det igrunnen i Home and Away, skal vi danse og farmen om dagen, innimellom all jobb så blir det også litt tid til serietitting 🙂

Månedens nyhet:
MARITA har fått lappen og bil!! 😀

Månedens utflukt:
Tur opp til “fossen” hjemme på hytta på Stifoss. 

Månedens tur ut:
Denne måneden har jeg også fått til noen turer ut på byen, men den mest vellykka og gøyale turen ut må nok bli den med min kjære lillesøster <3

Månedens happening:
Denne måneden har jeg gått rosasløyfeløp og støttet en god sak! Vi gikk 5km på under 50 min så jeg er superfornøyd med insatsen og dette er noe jeg skal fortsette å delta på når sjansen byr seg! 🙂

Månedens bilder:

Månedens middag:
Kylling BLT på Egon må nok bli en klar vinner denne måneden, men hovedgrunnen er nok det herlige selskapet jeg hadde når jeg spiste den! 🙂

Månedens filmer sett:
– Dirty Grandpa
– Materials girls
– Tarzan
– Faster
– Make your move
– How to be single
– Mean girls 1 og 2

Månedens toppturer:
Den eneste toppturen jeg har hatt denne måneden er Hovdenuten som jeg gikk i helga som var. Kroppen har ikke vært helt på topp den siste måneden og jeg har rett og slett ikke turt å gå så alt for langt før nå i helga, men har storkost meg med vanlige gåturer i nærområdet! 🙂

Månedens gåturer:
Det har blitt en del gåturer også denne måneden og det er så utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft og nyte stillheten på ettermiddagene og kveldene i uka og på dagtid i helgene, så nyedelig! 😀

Månedens spillkveld:
Vi har jo hatt noen spillkvelder denne måneden og den ene kvelden så ble det spillkveld på Bowlinga, haha det ble en bra kveld med masse latter og glede! Jeg vant ikke, men det viktigste er jo ikke å vinne men å delta og ha det gøy! 🙂

Månedens reiser:
Jeg har også fått meg to hytteturer denne måneden og de har begge gitt meg utrolig mye på hver sin måte! Den første var jo til Vrådal sammen med gode jobbkollegaer og den andre turen gikk til Hovden sammen med herlige venner. 

2 kommentarer

Siste innlegg