Harry…

God kveld! Jeg er snart klar for en ny kveld fylt med masse skøy. Nå er snart ansiktet og antrekket klart for denne kvelden også. I dag har jeg kost meg i Sverige sammen med mamma og pappa. Egentlig utrolig koselig med litt tid sammen med de også, så nå gjenstår litt kvalitetstid sammen med min lillesøster og noen venninner føre helga er omme og jeg setter kursen ned mot Kristiansand og ny jobbuke. 
Her kommer det en smakebit på bildene fra i går kveld 🙂
 

Vi startet jo som sagt kvelden med en deilig sjokoladefondant nede på Sjøloftet føre vi skulle stå billettvakt så det var utrolig koselig og deilig 🙂

Her kommer gårsdagens antrekk fra topp til tå 🙂

Håret mitt hadde utrolig mye volum i går og det er så gøy når håret virkelig vil være med og gi deg en finfin kveld. Noe det virkelig ville i går! Så sykt fornøyd med hele kvelden og jeg krysser fingrene for at det blir en like bra kveld i kveld altså! 🙂

Ønsker deg en finfin lørdag og håper at dagen din har vært veldig bra! 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg