Lys

Heisann! I dag har jeg hatt en hektisk dag som vanlig. Mandagene er alltid litt ekstra hektiske når jeg reiser hjemmefra tidlig på mårran og nå som det begynner å bli kaldt ute i tillegg så er det litt mer hektisk, en må liksom beregne enda litt bedre tid så jeg er sikker på at jeg rekker helt ned til jobb til tiden! 🙂 Men enn så lenge så går det fint. Og deilig å få en tidlig start på dagen og uka også da! 🙂

Mamma har vært så utrolig snill og satt sammen en blomsterpotte til meg som hun har fylt med herlige vinterblomster, kongler og lys. Den ble utrolig fin og den skal lyse opp alle de småkjipe og mørke vinterkveldene sånn at jeg ikke blir redd for å gå ned til inngangsdøra mi på sene kvelder. 

Skal bli koselig å komme hjem til og med på kvelden nå! 😀

4 kommentarer

Siste innlegg