2 av 7

Heisann! I dag har jeg hatt foreldresamtaler og dette er faktisk mine aller første foreldresamtaler noen gang! Det er helt sykt og jeg var dødsspent på hvordan dette skulle gå, siden det er aller første gang. Heldigvis så har jeg god kjemi og kontakt med alle foreldrene så det var jeg ikke så spent på hvordan skulle gå, Men altså her sitter jeg 23 år gammel og skal fortelle dem om barna deres, Ja jeg som ikke har eget barn selv engang også skal jeg fortelle om deres barns utvikling, det høres jo litt sykt ut I grunnen..  Men ja det er jo det som er jobben min så en får jo bare kjøre på.

Jeg skal fortelle deg det at selv om jeg var veldig spent og lurte veldig på hvordan dette skulle gå så gikk det utrolig fint! Jeg klarte ikke å holde meg innenfor de 20 minuttene men det gjorde jo ingenting siden jeg hadde et opphold i mellom de så det ikke gikk utover noen andre.

Nå er jeg klar for fysio og tilbake på jobb for personalmøte. For en hektisk, Men bra uke dette er!

0 kommentarer

Siste innlegg