Håndballen

Heisann! Jeg fikk et spørsmål om ikke jeg kunne kjøpe meg en håndball og knebeskyttere i Sverige i går.. jeg dro med meg jentene inn på et par sportsbutikker og tilslutt fant vi den runde tingen som kalles en håndball

Jeg fant en fin håndball med lilla på og Marita fant en med blått på. Da ble resten av turen bare en rein lek i grunnen! 😀 Vi skulle jo finne knebeskyttere også men fant ikke i vår størrelse så vi får ta opp jakten igjen en annen dag! 🙂
Gøy med innspill til hva en kan finne på en shoppingtur, Så tusen takk til Håndballgutt som kom med denne ideen 🙂

Jeg ønsker dere alle en fin søndag 🙂

10 kommentarer
    1. Hei. Så fine håndballer dere fikk kjøpt😀😀😀😃😃😃😊😊😊👍 skal dere begynne å spille håndball nå? Jeg kan hjelpe dere med å finne håndballlag som dere kan begynne på. Det er mange lag som trenger gode spillere. Dere må huske å kjøpe knebeskyttere også.

    2. Håndballgutten: Ja ikke sant! Vi er veldig fornøyde med innkjøpet, men om det blir spilling på et lag det får vi jo se på. Vil jo ikke gjøre laget enda dårligere 😛

    3. Skal dere i hallen og trene håndball i dag? Har dere pakket håndballbagen? Står den klar?

    4. Håndballgutt: Haha nei i dag blir det en dag med avslapning altså. baggen er ikke ferdigpakket og klar, får se en annen dag tror jeg 🙂

    5. Håndballgutt: Nei har nok glemt begge de delene så må vel få kjøpt inn det også hvis vi velger å begynne aktivt med det. Vi trenger litt tenketid rett og slett 🙂

    6. Hvorfor trenger dere tenketid? Er det ikke bare å begynne på håndball aktivt nå? Dere har jo håndballer.

Siste innlegg