Når god tid blir dårlig tid..

Heisann! Da landa jeg i stolen på venterommet hos fysio. I dag har jeg gjort en hel del, både jobb, foreldresamtale og et annet møte, før jeg nå sitter her å venter på timen min. I dag når jeg “hasta” meg ut fra jobb så klarte jeg selvfølgelig å glemme tightsen igjen i klesboksen min så nå sitter jeg her da med vanlig bukse på meg.. Altså er det mulig? Hadde jeg bare tenkt på det før jeg kjørte helt inn til byen og sløste bort en god halvtime med surr i bilen fordi jeg trodde jeg hadde vanvittig god tid da jeg ble tidligere ferdig med møtet og ikke gadd hjem for å snu og kjøre tilbake igjen..

Menmen en overlever nå det meste, men det er bare så sykt typisk når du egentlig har mer enn nok tid og skal kunne ha alt på stell også ender du opp med dårlig tid, det skjer ihvertfall meg veldig ofte..
Har du det sånn innimellom?

2 kommentarer

Siste innlegg