23.11.2017

God morgen kjære deg! Her sitter jeg å forbereder meg til den siste foreldresamtalen dette halvåret og det skal bli så utrolig godt å bli ferdig med det, selv om det har vært utrolig koselig og spennende. Var jo veldig spent på hvordan dette skulle gå siden det var aller første gang, men det har gått kjempebra og jeg er så glad for at jeg får disse gode opplevelsene første gang jeg gjennomfører det! 🙂
 

Her står God Morgen Norge på og de varsler jo storm flere steder i landet så jeg måtte rett og slett åpne døra og sjekke ut forholdene på utsiden av døra mi. Her er det heldigvis bare regn og vind så tror det skal gå veldig bra her hos oss, men blir nok en ny innedag sammen med barna for dette været er jo rett og slett skikkelig grisete.

Ønsker deg en fin torsdag! 🙂

4 kommentarer
    1. Hei. Kan du legge ut et bilde av deg med håndballen din i dag? Da er du kjempesnill😀😀😀😃😃😃😊😊😊 har du fått kjøpt deg knebeskyttere?

    2. Håndballgutt: Hei, vi besluttet å la håndballkarrieren ligge på hylla, da ingen av oss følte for å finne det frem igjen…Så håndballen er pakket bort dessverre! Her blir det egentrening istedenfor! 🙂

Siste innlegg