Kickstart!

Heisann!


I går kveld ble den kommende uka planlagt fra start til slutt, jeg har endelig fått til en timeplan og en oversikt over det som skjer denne uka. Det er jo som vanlig litt av hvert på programmet og jeg gleder meg alltid masse til å fylle uka enda mer. Denne gangen har jeg mye trening på programmet, men også mye sosialt og det er akkurat sånn jeg liker det! 🙂 Jeg er en sosial person og trenger mye sosialtid med venner og familie, men kroppen trenger trening og bevegelse så her skal jeg få til begge deler! 😀 Jeg gleder meg masse til å ta fatt på den nye uke og gleder meg til å ta en vurdering til søndag og se om jeg har klart alle trenings og aktivitetsmål denne uka! 😀

Jeg håper du får en superfin start på uka og kickstarter den med en full og fin ukesplan som du tenker å prøve å følge! Bare du kan nå dine mål og stå for di valgene du tar! Ta de riktige valgene og stå på! Jeg har troen på både deg og meg og satser på at uka blir veldig bra! Husk å le masse og kos deg, ikke hast gjennom den og finn noen positive ting i hver eneste ting du gjør og ihvertfall noe positivt ved dagens ende! 😀

Ønsker deg en fin mandag! 🙂

1 kommentar

Siste innlegg