Nytt lys

New light in my house 


God morgen! Jeg er utrolig lykkelig og glad og veldig fornøyd i dag! For i dag våkner jeg opp til en ny dag og nye muligheter. Jeg har også vært så utrolig heldig å få opp to nye fine lamper i stua mi. Endelig kan jeg få litt mere lys og sånn i den noe mørke kjellerleiligheten min. Jeg har gått rundt å leita i evigheter etter en eller flere taklamper til den lille søte stua mi, men har liksom ikke helt funnet noe som har passa og som ikke har kosta skjorta og litt til.. Men på lørdagen fant jeg virkelig den beste løsningen tror jeg… jeg er ihvertfall veldig fornøyd med resultatet 😀

Hva syntes du? 

Jeg mangler å feste ledningen helt ordentlig i taket, men følte liksom ikke at jeg kunne gjøre det halv elleve på kvelden i går, det bråka litt for mye til å kunne feste den oppi taket.. så det får jeg fikse i dag etter jobb. Gleder meg til å se hvordan det ble i lyset også! 😀 Jeg har fått dimmer på lampene så det er utrolig deilig å kunne velge om det skal være mye eller lite lys, alt ettersom hva vi skal gjøre. Skal vi spille spill kan det jo være kjekt med litt mer lys enn om vi bare skal sitte å skravle. 

Ønsker deg en finfin onsdag! Vi er halvveis i jobbuka! 😀

2 kommentarer

Siste innlegg