November måned

Ja da var enda en måned på hell og vi har kommet til den siste måneden i 2017, det er jo helt sykt! Jeg syntes tiden går utrolig fort og vet nesten ikke hvor den blir av, enda en måned er over og jeg føler jeg just startet den.. Men tenkte jeg skulle ta et lite tilbakeblikk sammen med dere og se på hva som har skjedd den siste måneden 🙂


Månedens revy:
Den aller første helgen i november hadde jeg jo sagt ja til å være billettvakt nede på Breviksrevyen sammen med Miriam og det ble en utrolig bra kveld med mye latter og kjentfolk så koselig! 🙂

 

 

Månedens serier sett:
– Home and Away
– New Girl
– Quantico
– Pretty Litle Liars
– Skal vi danse
– Farmen

Månedens tilskudd:
Denne måneden har mamma fiksa ny fin busk til meg med lys i som jeg kan ha ved døra mi. Den lyser fint opp på kveldstid og det er alltid koselig å komme hjem til litt lys i bunn av trappa! 🙂

Månedens speilbilde:

Månedens tur ut:
Altså det har vært fler enn en tur ut denne måneden og jeg har storkost meg, meg og Miriam finner jo alltid på noe sprell sammen og det er utrolig gøy, men den turen ut som virkelig er verdt et tilbakeblikk på er turen vi hadde i Moss. Meg, Miriam, Veronica og Marita. Den var utrolig koselig! 🙂

Månedens spillkveld:
Jeg hadde jo besøk av Hanne, Erlend og Andreas her på søndagen og da ble det monopol som spill. Utrolig koselig å spille også og ikke bare se en film, en får liksom snakka litt mer når ikke det står film på tv i tillegg.

Månedens lyspunkt:
Jeg har jo fått meg nye lamper i taket og de er jeg super fornøyd med! 😀 

Månedens filmer sett:
– A Cinderella Story
Ja tror det var den eneste, jeg sovner til den fordi jeg kan den utenatt så jeg slipper å se hva som skjer, så dette er min type sovemedisin når tankene løper løpsk på natterstid. På dagtid har jeg heller sett serier fremfor film 🙂

Månedens bilde:

Månedens gåtur:
Jeg har fått til noen fine gåturer denne måneden også, vi har vært å utforsket en del nye lysløyper denne måneden, da det blir fort mørkt og jeg trives ikke så godt ute i mørket så når det er godt opplyste løyper så er det litt lettere å skulle gå tur! 

Månedens kafebesøk:
Jeg møtte mamma og pappa på senteret og det ble en tur på kafè sammen med de, og det var utrolig koselig! 🙂
 

November har vært en måned fylt med masse glede, gode venner og gode opplevelser. Jeg gleder meg masse til å ta fatt på en ny måned og se hva som skjer i den. Ting endrer seg hele tiden og alle planene en hadde kan av og til bli snudd på hode, men alltid gøy å se hvordan ting ble til slutt når en ser tilbake på det, og jeg har alltid masse positivt å se tilbake på hver eneste måned og det er så utrolig deilig! 😀 En god følelse som jeg håper kommer til å være der for alltid! 🙂

 

6 kommentarer

Siste innlegg