1. Desember

It´s finally here <3


Endelig er desember måned her og jeg har gleda meg masse til denne dagen og måneden nå i lange tider. Det er så utrolig koselig når desember måned kommer. Jeg gleder meg masse til å kunne se den første episoden av “Jul i Skomakergata” i dag og ikke minst åpne første luke i sjokoladekalenderen min! Det gleder jeg meg masse til. Når desember kommer blir jeg som et lite barn selv. Dette er også min første desember i barnehage og jeg er kjempe spent og gleder meg masse til julekalender sammen med barna og hvordan denne måneden er i barnehagen. Vi skal ha nissefest og full pakke. Så mange nye og spennende ting jeg får være med på! Åhh som jeg gleder meg!!

I dag får jeg besøk av Miriam og Marita og de kommer ned med litt julepynt og ikke minst adventskalender fra mamma, hu skulle nemlig fikse samme kalender til oss begge to siden jeg endte opp uten å ha noen spesielt store ønsker, så da hadde hun Vistnok en plan for dette. Så overraskelsene starter jo allerede i dag!! Det er jo ganske sykt altså! Det som er så utrolig flott med Desember og jul er at det for meg er en tid hvor venner og familie samles og den tiden er gull for meg! Jeg som bor borte og ikke ser familie og venner hele tiden, elsker når jeg endelig får se vennene mine til jul og om sommeren så det er to store høydepunkt i året for min del! 

Ønsker deg en fin fredag, start på helga og ikke minst en finfin førjulstid! <3

0 kommentarer

Siste innlegg